Παρουσίαση/Προβολή
Αλληλεπίδραση Ανθρώπου Υπολογιστή Ι - 2023/24
(CT-PPS482) - Markos Konstadakis
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα αναπτύσσεται στις παρακάτω ενότητες/διαλέξεις:
- Εισαγωγή, Ιστορική Αναδρομή, Επισκόπηση γνωστικής περιοχής Επικοινωνίας Ανθρώπου-Μηχανής.
- Μέθοδοι και κανόνες σχεδίασης διαδραστικών συστημάτων. Βασικές αρχές ευχρηστίας. Τεχνολογία και πρότυπα ευχρηστίας. Εργαλεία και μέθοδοι προδιαγραφών διαδραστικών συστημάτων, τεχνικές αξιολόγησης διαδραστικών συστημάτων και προτυποποίηση.
- Εμπειρία χρήστη και ευχρηστία. Ανάλυση χρηστών.
- Μοντελοποίηση του ανθρώπου ως χρήστη υπολογιστικού συστήματος. Γνωστικά μοντέλα, νοητικά μοντέλα, νοητικά μοντέλα χρήστη, μοντέλα ομάδων χρηστών, μοντέλα αλληλεπίδρασης.
- Εισαγωγή στη διαδραστική τεχνολογία. Στυλ αλληλεπίδρασης. Απτικές διεπαφές, Εισαγωγή στη συνεργατική τεχνολογία και τεχνολογία για άτομα με ειδικές ανάγκες.
- Αξιολόγηση διαδραστικών συστημάτων.
- Προηγμένες συσκευές εισόδου / εξόδου.
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος ο φοιτητής θα γνωρίζει και θα είναι σε θέση:
- Να αναλύει τα φαινόμενα και τις διαδικασίες που παρατηρούνται κατά την αλληλεπίδραση ανθρώπου με υπολογιστές και τεχνολογίες εν γένει.
- Να γνωρίζει τα κύρια χαρακτηριστικά σύγχρονων τεχνολογιών διεπαφής ανθρώπου-υπολογιστή.
- Να γνωρίζει τις αρχές σχεδίασης και αξιολόγησης διαδραστικών συστημάτων.
- Να ακολουθήσει βήμα προς βήμα τη διαδικασία σχεδίασης διαδραστικών τεχνολογιών με βάση τις αρχές του ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού.
Το μάθημα βαθμολογείται ως εξής:
- 50% τελική εργασία
-
-
- Ατομική ή ομαδική (μέχρι 3 άτομα)
- Βαθμολογείται το αντικείμενο μελέτης, η δομή της εργασίας, το τελικό αποτέλεσμα
-
- 50% βαθμός εξέτασης
-
- Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
- Ερωτήσεις ανάπτυξης
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα