Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Σχεδίαση για Όλους - Design for All

(511139) -  Jenny Darzenta, Panayiotis Koutsabasis

Περιγραφή Μαθήματος

Course content:

In the course students study the concepts and necessity of Design for All, the need for awareness, as well as the values, principles, international recommendations and guidelines for Design for All. Emphasis is placed on issues related to accessibility in information and communication technologies (ICT), such as accessible content, accessible input and output of IT systems. Also, new forms of interaction with ICT, processes, principles and examples of innovative human-computer interactions, as well as methods and techniques for designing accessible human-centered systems are studied.

Expected Learning Outcomes:

The learning objectives of the course are aligned with the EU recommendations for the content of the Design for All Curricula for designers and engineers. At the end of the courses students are expected to have an understanding of a wide range of topics related to Design for All, especially regarding information and communication technologies (ICT) services and products. Finally, students will be able to demonstrate their ability to properly apply the principles and guidelines of Design for All to a wide range of products and systems, so that services are designed ‘for all’.

Methods of evaluation and marking

The evaluation of the course consists of a written examination and assignments prepared and presented by student groups. The final grade is obtained by 50% from the grades of the assignments and 50% from the grade of the written exams.

Students must achieve a minimum of 40% in the written exams and 40% in the assignments, i.e. the course cannot be passed only with assignments, or only with exams.

 

Περιεχόμενο μαθήματος:

Oι φοιτητές μελετούν τις έννοιες και την αναγκαιότητα του Design for All, την ανάγκη για ευαισθητοποίηση, καθώς και τις αξίες, τις αρχές, τις διεθνείς συστάσεις και τις κατευθυντήριες γραμμές για το Design for All. Έμφαση δίνεται σε ζητήματα που σχετίζονται με την προσβασιμότητα στις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ), όπως προσβάσιμο περιεχόμενο, προσβάσιμες εισροές και εκροές συστημάτων πληροφορικής. Επίσης, μελετώνται νέες μορφές αλληλεπίδρασης με τις ΤΠΕ, διαδικασίες, αρχές και παραδείγματα καινοτόμων αλληλεπιδράσεων ανθρώπου-υπολογιστή, καθώς και μέθοδοι και τεχνικές σχεδιασης προσβάσιμων ανθρωποκεντρικών συστημάτων.

Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα:

Οι μαθησιακοί στόχοι  του μαθήματος ευθυγραμμίζονται με τις συστάσεις της ΕΕ για το περιεχόμενο των Προγραμμάτων Σπουδών «Σχεδίαση για Όλους» για σχεδιαστές και μηχανικούς. Στο τέλος των μαθημάτων, οι φοιτητές αναμένεται να έχουν κατανοήσει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που αφορούν την Σχεδίαση για Όλους, ιδίως όσον αφορά τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ). Τέλος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αποδείξουν την ικανότητά τους να εφαρμόζουν ορθά τις αρχές και τις κατευθυντήριες γραμμές της Σχεδίασης για Όλους σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και συστημάτων .

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης

Η εξέταση του μαθήματος αποτελείται από γραπτή εξέταση και εργασίες που προετοιμάζονται και παρουσιάζονται από ομάδες φοιτητών. Ο τελικός βαθμός προκύπτει κατά 50% από τους βαθμούς των εργασιών και κατά 50% από τον βαθμό των γραπτών εξετάσεων.

Οι φοιτητές πρέπει να επιτύχουν τουλάχιστον 40% στις γραπτές εξετάσεις και τουλάχιστον 40% στις εργασίες, δηλαδή το μάθημα δεν μπορεί να περαστεί μόνο με εργασίες ή μόνο με εξετάσεις.

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013