Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

(211253) -  Ρεκλείτης Δημήτριος

Περιγραφή Μαθήματος

Διεθνές Μάρκετινγκ

Ανάλυση Προτεινόμενου Περιεχομένου του Μαθήματος

Το μάθημα «Διεθνές Μάρκετινγκ» έχει στόχο να αναλύσει τις στρατηγικές, τις προκλήσεις και τις πρακτικές που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να δραστηριοποιηθούν σε διεθνείς αγορές. Η ύλη καλύπτει:

  • Εισαγωγή στις Διεθνείς Αγορές: Θεωρητική θεμελίωση του διεθνούς μάρκετινγκ και ανάλυση παραγόντων που επηρεάζουν την επιχειρηματική δραστηριότητα παγκοσμίως.
  • Στρατηγικές Εισόδου στις Διεθνείς Αγορές: Παρουσίαση μοντέλων εισόδου και επιλογής στόχων.
  • Έρευνα Διεθνών Αγορών: Εργαλεία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων για την κατανόηση των αναγκών και προτιμήσεων ξένων αγορών.
  • Μίγμα Μάρκετινγκ σε Διεθνές Περιβάλλον: Τιμολόγηση, τοποθέτηση, προώθηση και προσαρμογή προϊόντων στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς.
  • Διεθνής Στρατηγική Διανομής: Εξερεύνηση καναλιών διανομής και συνεργασιών σε διαφορετικές αγορές.
  • Πολιτισμικές και Νομικές Παράμετροι: Προσαρμογή στρατηγικών στις πολιτισμικές διαφορές και τους νομικούς περιορισμούς.

Μαθησιακοί Στόχοι

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση:

  1. Να κατανοούν τη δυναμική των διεθνών αγορών και την επίδραση εξωτερικών παραγόντων στις στρατηγικές μάρκετινγκ.
  2. Να διαμορφώνουν και να προσαρμόζουν στρατηγικές μάρκετινγκ σύμφωνα με τις απαιτήσεις των διεθνών αγορών.
  3. Να διεξάγουν έρευνες αγοράς σε διεθνές περιβάλλον.
  4. Να ενσωματώνουν πολιτισμικές παραμέτρους στον σχεδιασμό και την εφαρμογή διεθνών στρατηγικών.
  5. Να εφαρμόζουν στρατηγικές εισόδου σε ξένες αγορές και να διαχειρίζονται τις προκλήσεις.

Αναλυτικός Χρονικός Προγραμματισμός

 

Θέμα Διδασκαλίας

Δραστηριότητες και Υλικό

Οργάνωση Διδασκαλίας

 

Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ

Ορισμοί, βασικές αρχές, παραδείγματα διεθνοποίησης επιχειρήσεων.

Θεωρία, Συζήτηση

 

Πολιτισμικές Διαφορές

Ανάλυση Hofstede, πολιτισμικές διαστάσεις και προσαρμογή στρατηγικών.

Θεωρία, Case Studies

 

Έρευνα Διεθνών Αγορών

Συλλογή δεδομένων, ανάλυση τάσεων και προτιμήσεων σε διεθνείς αγορές.

Μελέτη Περίπτωσης

 

Στρατηγικές Εισόδου

Εξαγωγές, άδειες, άμεσες επενδύσεις και στρατηγικές συμμαχίες.

Θεωρία, Παρουσιάσεις

 

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Προσαρμογή προϊόντων και επανασχεδιασμός για διεθνείς αγορές.

Case Studies, Συζήτηση

 

Στρατηγικές Τιμολόγησης

Διαφορετικές μέθοδοι τιμολόγησης και επίδραση νομισματικών διαφορών.

Θεωρία,

 

Στρατηγικές Προώθησης

Ανάλυση διαφημίσεων, μηνυμάτων και καμπανιών.

Παρουσιάσεις, Case Studies

5 ΜΑΙΟΥ

Πρόοδος

 

 

11

Διαχείριση Διεθνών Συνεργασιών

Δημιουργία δικτύων συνεργασιών και διανομής.

Θεωρία, Παρουσιάσεις

10-11-12-

Παρουσίαση Εργασιών

Παρουσίαση ερευνητικών εργασιών από φοιτητές.

Ομαδική Εργασία, Συζήτηση

Μεθόδοι Αξιολόγησης και Κριτήρια

Ο τελικός βαθμός κάθε φοιτητή βασίζεται σε δύο κριτήρια:

  • Κριτήριο #1: Απόδοση στην εργασία (50%)
  • Κριτήριο #2: Παρουσίαση Εργασίας (20%)
  • Κριτήριο #3: Πρόοδος (30%)

 

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνική

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 3 Μαρτίου 2020