Παρουσίαση/Προβολή
(211246) - Βασιλείου Βάσω
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα αποσκοπεί στο να κατανοήσουν οι φοιτητές, τις προτιμήσεις και τις διεργασίες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών. Να μπορούν να κατανοούν τις ευκαιρίες της αγοράς και να αναπτύσσουν στρατηγικές και σχέδια μάρκετινγκ που να βασίζονται στην έρευνα αγοράς. Να μπορούν αν αντιλαμβάνονται τις θεωρητικές έννοιες που αφορούν την ψυχολογία του καταναλωτή. Να είναι σε θέση να προσδιορίζουν τις ποιοτικές – ποσοτικές μεθόδους για τη μέτρηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Να αντιλαμβάνονται τη διαχειριστική σημασία της μελέτης της συμπεριφοράς του Καταναλωτή σε μια ανταγωνιστική αγορά και πώς η Συμπεριφορά του Καταναλωτή προσδιορίζεται μέσα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο του μάρκετινγκ και της επιχειρηματικής στρατηγικής.
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα