Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Πολυμέσα [open] (ΕΓ0034)
Εμμανουήλ Φωκίδης
Το μάθημα αναλύει ειδικά θέματα που αφορούν εφαρμογές της Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Συγκεκριμένα, ασχολείται με το ρόλο των παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικότερα των τρισδιάστατων παιχνιδιών.
Το αντικείμενο προσεγγίζεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά. Αναλύεται η θεωρητική τεκμηρίωση του ρόλου των εκπαιδευτικών παιχνιδιών, οι κατηγορίες, το λογισμικό που χρησιμοποιείται και το ενδιαφέρον εστιάζεται στα λεγόμενα Serious Games.
Στο πρακτικό σκέλος, με τη χρήση ανάλογου προγράμματος θα αποκτήσετε εμπράγματες εμπειρίες μέσω της ανάπτυξης τρισδιάστατων παιχνιδιών για εκπαιδευτική χρήση.
ΛιγότεραΤο μάθημα αναλύει ειδικά θέματα που αφορούν εφαρμογές της Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Συγκεκριμένα, ασχολείται με το ρόλο των παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικότερα των τρισδιάστατων παιχνιδιών.
Το αντικείμενο προσεγγίζεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά. Αναλύεται η θεωρητική τεκμηρίωση του ρόλου των εκπαιδευτικών παιχνιδιών, οι κατηγορίες, το λογισμικό που χρησιμοποιείται και το ενδιαφέρον εστιάζεται στα λεγόμενα Serious Games.
Στο πρακτικό σκέλος, με τη χρήση ανάλογου προγράμματος θα αποκτήσετε εμπράγματες εμπειρίες μέσω της ανάπτυξης τρισδιάστατων παιχνιδιών για εκπαιδευτική χρήση.
Το μάθημα αναλύει ειδικά θέματα που αφορούν εφαρμογές της Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Συγκεκριμένα, ασχολείται με το ρόλο των παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικότερα των τρισδιάστατων παιχνιδιών.
Το αντικείμενο προσεγγίζεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά. Αναλύεται η θεωρητική τεκμηρίωση του ρόλου των εκπαιδευτικών παιχνιδιών, οι κατηγορίες, το λογισμικό που χρησιμοποιείται και το ενδιαφέρον εστιάζεται στα λεγόμενα Serious Games.
Στο πρακτικό σκέλος, με τη χρήση ανάλογου προγράμματος θα αποκτήσετε εμπράγματες εμπειρίες μέσω της ανάπτυξης τρισδιάστατων παιχνιδιών για εκπαιδευτική χρήση.
Εισαγωγικά, Ηλεκτρονικό παιχνίδι-ορισμός, Από το αναλογικό στο ψηφιακό παιχνίδι, Κατανοώντας τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως μέσο και ως σύστημα, Δομή των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, Core/Game Mechanics, Καταστάσεις-Φάσεις παιχνιδιού, Κερδίζοντας σε ένα παιχνίδι, Gameplay, Playability
Είδη/Κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών, Παιχνίδια και μάθηση
Η θεωρία μάθησης με ηλεκτρονικά παιχνίδια του Gee, Κριτική στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, Η "παιχνιδοποίηση" (gamification) της μάθησης, Σοβαρά Παιχνίδια-Serious Games, Εκπαιδευτικά vs. σοβαρά παιχνίδια, Το προγραμματιστικό περιβάλλον Kodu
Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Kodu, Εγκατάσταση του προγράμματος, Αρχικές ρυθμίσεις του προγράμματος, Τα πρώτα βήματα στο Kodu, Το περιβάλλον κατασκευής παιχνιδιών, Χρήση της κάμερας
Κατασκευάζοντας το πρώτο πρόγραμμά μας, Ρυθμίσεις αντικειμένων/χαρακτήρων, Ρυθμίσεις του παιχνιδιού/κόσμου
Διαμορφώνοντας το έδαφος του παιχνιδιού
Χρησιμοποιώντας Διαδρομές-Paths, When Keyboard, Mouse. Gamepad, Touch, Let the music play
When Bump, When See, Hear
When Timer, When Health, When on Land or Water
Cloning-Creatables. Αλλάζοντας σελίδες, Αλλαγή επιπέδων και εξαγωγή του παιχνιδιού
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 3646
Αρ. Προβολών : 20120