Τεχνολογικές και Διδακτικές Καινοτομίες με τη Χρήση της Πληροφορικής: Εικονική Πραγματικότητα [open] (ΥΓ0008)
Εμμανουήλ Φωκίδης
Το μάθημα αναλύει διεξοδικά μια σειρά από εξειδικευμένα θέματα που αφορούν εφαρμογές της Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία. Συγκεκριμένα ασχολείται με τα τρισδιάστατα γραφικά, με τους εικονικούς κόσμους, τη χρήση προηγμένου τεχνολογικού εκπαιδευτικού εξοπλισμού και τέλος με τις εκπαιδευτικές εφαρμογές της Εικονικής Πραγματικότητας.
Η Εικονική Πραγματικότητα (Ε.Π.) είναι μία τεχνολογική εξέλιξη που δυνητικά μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις αντιλήψεις που έχουμε σχετικά με τη μαθησιακή διαδικασία. Η σειρά των διαλέξεων αποσκοπεί στην ανάπτυξη μίας -κατά το δυνατό- ολοκληρωμένης αντίληψης για τους τρόπους με τους οποίους αυτό μπορεί να επιτευχθεί. Το αντικείμενο προσεγγίζεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά. Αναλύεται η θεωρητική τεκμηρίωση που παρέχεται από τις σημαντικότερες θεωρίες μάθησης, οι κατηγορίες, το λογισμικό που χρησιμοποιείται και το ενδιαφέρον εστιάζεται στις εκπαιδευτικές εφαρμογές. Στο πρακτικό σκέλος, με τη χρήση ανάλογου προγράμματος οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν εμπράγματες εμπειρίες με την ανάπτυξη απλών εφαρμογών Ε.Π. για εκπαιδευτική χρήση.
ΛιγότεραΤο μάθημα αναλύει διεξοδικά μια σειρά από εξειδικευμένα θέματα που αφορούν εφαρμογές της Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία. Συγκεκριμένα ασχολείται με τα τρισδιάστατα γραφικά, με τους εικονικούς κόσμους, τη χρήση προηγμένου τεχνολογικού εκπαιδευτικού εξοπλισμού και τέλος με τις εκπαιδευτικές εφαρμογές της Εικονικής Πραγματικότητας.
Η Εικονική Πραγματικότητα (Ε.Π.) είναι μία τεχνολογική εξέλιξη που δυνητικά μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις αντιλήψεις που έχουμε σχετικά με τη μαθησιακή διαδικασία. Η σειρά των διαλέξεων αποσκοπεί στην ανάπτυξη μίας -κατά το δυνατό- ολοκληρωμένης αντίληψης για τους τρόπους με τους οποίους αυτό μπορεί να επιτευχθεί. Το αντικείμενο προσεγγίζεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά. Αναλύεται η θεωρητική τεκμηρίωση που παρέχεται από τις σημαντικότερες θεωρίες μάθησης, οι κατηγορίες, το λογισμικό που χρησιμοποιείται και το ενδιαφέρον εστιάζεται στις εκπαιδευτικές εφαρμογές. Στο πρακτικό σκέλος, με τη χρήση ανάλογου προγράμματος οι φοιτητές έχουν την ευκαι
Το μάθημα αναλύει διεξοδικά μια σειρά από εξειδικευμένα θέματα που αφορούν εφαρμογές της Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία. Συγκεκριμένα ασχολείται με τα τρισδιάστατα γραφικά, με τους εικονικούς κόσμους, τη χρήση προηγμένου τεχνολογικού εκπαιδευτικού εξοπλισμού και τέλος με τις εκπαιδευτικές εφαρμογές της Εικονικής Πραγματικότητας.
Η Εικονική Πραγματικότητα (Ε.Π.) είναι μία τεχνολογική εξέλιξη που δυνητικά μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις αντιλήψεις που έχουμε σχετικά με τη μαθησιακή διαδικασία. Η σειρά των διαλέξεων αποσκοπεί στην ανάπτυξη μίας -κατά το δυνατό- ολοκληρωμένης αντίληψης για τους τρόπους με τους οποίους αυτό μπορεί να επιτευχθεί. Το αντικείμενο προσεγγίζεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά. Αναλύεται η θεωρητική τεκμηρίωση που παρέχεται από τις σημαντικότερες θεωρίες μάθησης, οι κατηγορίες, το λογισμικό που χρησιμοποιείται και το ενδιαφέρον εστιάζεται στις εκπαιδευτικές εφαρμογές. Στο πρακτικό σκέλος, με τη χρήση ανάλογου προγράμματος οι φοιτητές έχουν την ευκαι
Ο ρόλος της ενεργού δράσης και της πρακτικής εξάσκησης στη διαδικασία της μάθησης, μία θεωρητική προσέγγιση, Οι βασικότερες θεωρίες μάθησης, Παράγοντες που επηρεάζουν τη μάθηση, Προβληματισμός για τους παράγοντες που επηρεάζουν τη μάθηση, Αρχές μάθησης, Εκπαιδευτικές χρήσεις των ηλεκτρονικών υπολογιστών-Γενιές εκπαιδευτικού λογισμικού, Παραδείγματα εφαρμογής
Εικονική πραγματικότητα, Βασικά χαρακτηριστικά της Εικονικής Πραγματικότητας, Υλικό και λογισμικό Εικονικής Πραγματικότητας, Είδη Εικονικής Πραγματικότητας, Προβληματισμός για την επιλογή συγκεκριμένου είδους Ε.Π. για εκπαιδευτική χρήση, Δομητισμός και τεχνολογικές εφαρμογές στην εκπαίδευση, Συνοπτική αποτύπωση των βασικών προβλημάτων που απασχόλησαν τις ερευνητικές προσπάθειες και των συμπερασμάτων τους, Εικονική Πραγματικότητα και διδασκαλία, Κατασκευάζοντας μία εφαρμογή Εικονικής Πραγματικότητας: Τεχνικά θέματα υλικού & λογισμικού, Τεχνικές για την ικανοποιητική εκτέλεση της εφαρμογής από το υλικό του τελικού χρήστη
Προσδιορισμός των δομικών στοιχείων του λογισμικού κατασκευής εικονικών κόσμων, Κατηγορίες λογισμικού κατασκευής εικονικών κόσμων, Προδιαγραφές ενός προγράμματος κατασκευής εικονικών κόσμων, Μία εναλλακτική προσέγγιση στο πρόβλημα κατασκευής εικονικών κόσμων, Τα τρισδιάστατα παιχνίδια βολών πρώτου προσώπου, Πεδία εφαρμογών των παιχνιδιών βολών πρώτου προσώπου, Πιθανές επιδράσεις των παιχνιδιών βολών πρώτου προσώπου στα παιδιά, Ο τρίτος δρόμος στην κατασκευή εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας
Ο τρίτος δρόμος στην κατασκευή εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας, Η διανομή SimonaStick (Sim on a Stick) και η εγκατάστασή της, Εκκίνηση εικονικού κόσμου, Διαδικασία κλεισίματος του εικονικού κόσμου
Η χρήση του προγράμματος πλοήγησης Firestorm, Κατασκευάζοντας και διαμορφώνοντας το πρώτο μας prim
Μεταφορτώνοντας εικόνες, ήχους και άλλα αντικείμενα, Αλλάζοντας την εμφάνιση του avatar, Κάνοντας rezzing αντικείμενα από το Inventory μας, Αποσυνδέοντας και συνδέοντας αντικείμενα
Αλλάζοντας το ανάγλυφο του εδάφους, Παίρνοντας backup και αποκαθιστώντας ολόκληρες περιοχές
Δουλεύοντας με scripts, Scripts περιστροφής, Scripts ήχου
Άνοιγμα web σελίδων, Προβολή βίντεο, Scripts εναλλαγής εικόνων, Chat bot script, Script παροχής πληροφοριών, Script quiz πολλαπλών επιλογών σε μενού
Script κίνησης υφής, Scripts σωματιδίων, Scripts για φώτα, Scripts για κίνηση, Script τηλεμεταφοράς σε συγκεκριμένη θέση του κόσμου μας, Animation Scripts, Τεχνικές καταγραφής animation στο Opensim, Scripts αλλαγής μεγέθους
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 6152
Αρ. Προβολών : 33574