Studio 1B - OPEN - ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ [Open] ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ (ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ - 511271)
Μπρισνόβαλη Αγγελική
Στο μάθημα Στουντιο 0-ελευθέρου σχεδίο, οι φοιτητες/-τριες εξασκούν τις ικανότητες τους στο σχέδιο με την εκτέλεση σχεδίων εκ του φυσικού και εφαρμόζει τις μεθόδους προσέγγισης ανάλυσης και σχεδιασμού. Θέματα που μελετώνται: τεχνικές απόδοσης τρισδιάστατων όγκων, δομές των γεωμετρικών στερεών, αντικείμενα σε προοπτική, συνθέσεις με οργανικές φόρμες, εκφραστικότητα της γραμμής. Ολοκληρώνοντας την σπουδή του στο εργαστήριο ο φοιτητής θα είναι σε θέση να αναλύει και να σκιτσάρει με σχετική ταχύτητα και ακρίβεια εικόνες πραγματικών ή φανταστικών τρισδιάστατων χώρων και αντικειμένων. |
Βιβλιογραφία:
1. Klara Sjölén & Allan Macdonald. (2011). Learning Curves. KEEOS Design Books.
2. Klara Sjölen & Erik Olofsson (2005). Design Sketching. KEEOS Design Books.
Λιγότερα
Στο μάθημα Στουντιο 0-ελευθέρου σχεδίο, οι φοιτητες/-τριες εξασκούν τις ικανότητες τους στο σχέδιο με την εκτέλεση σχεδίων εκ του φυσικού και εφαρμόζει τις μεθόδους προσέγγισης ανάλυσης και σχεδιασμού. Θέματα που μελετώνται: τεχνικές απόδοσης τρισδιάστατων όγκων, δομές των γεωμετρικών στερεών, αντικείμενα σε προοπτική, συνθέσεις με οργανικές φόρμες, εκφραστικότητα της γραμμής. Ολοκληρώνοντας την σπουδή του στο εργαστήριο ο φοιτητής θα είναι σε θέση να αναλύει και να σκιτσάρει με σχετική ταχύτητα και ακρίβεια εικόνες πραγματικών ή φανταστικών τρισδιάστατων χώρων και αντικειμένων. |
Βιβλιογραφία:
1. Klara Sjölén & Allan Macdonald. (2011). Learning Curves. KEEOS Design Books.
2. Klara Sjölen & Erik Olofsson (2005). Design Sketching. KEEOS Design Books.
Στο μάθημα Στουντιο 0-ελευθέρου σχεδίο, οι φοιτητες/-τριες εξασκούν τις ικανότητες τους στο σχέδιο με την εκτέλεση σχεδίων εκ του φυσικού και εφαρμόζει τις μεθόδους προσέγγισης ανάλυσης και σχεδιασμού. Θέματα που μελετώνται: τεχνικές απόδοσης τρισδιάστατων όγκων, δομές των γεωμετρικών στερεών, αντικείμενα σε προοπτική, συνθέσεις με οργανικές φόρμες, εκφραστικότητα της γραμμής. Ολοκληρώνοντας την σπουδή του στο εργαστήριο ο φοιτητής θα είναι σε θέση να αναλύει και να σκιτσάρει με σχετική ταχύτητα και ακρίβεια εικόνες πραγματικών ή φανταστικών τρισδιάστατων χώρων και αντικειμένων. |
Βιβλιογραφία:
1. Klara Sjölén & Allan Macdonald. (2011). Learning Curves. KEEOS Design Books.
2. Klara Sjölen & Erik Olofsson (2005). Design Sketching. KEEOS Design Books.
Μέρος Α- Μέτρηση αναλογίων με την μέθοδο της βελόνας σε αντικείμενο μικρής κλίμακας (Παράδειγμα κυλινδρικού δοχείου)
Μέρος Β-Ορθή χρήση μετρήματος με βελόνα – Συνθήκες μετρήματος από παρατήρηση και απόσταση αντικειμένου μικρής κλίμακας
Μέρος Γ – Ασκήσεις σχεδιαστικής προθέρμανσης για σχέδια κυλινδρικών μορφών και όγκων
Λέξεις κλειδιά: βελόνα, σκίτσο
Μέρος Α- Θεωρία σύνθεσης αντικειμένων μικρής κλίμακας σε πινακίδα 50χ70 cm
Μέρος Β- Θεωρία μέτρησης αντικειμένων μικρής κλίμακας «hand held»
Μέρος Γ - Πρακτική εξάσκηση σχεδίου σύνθεσης αντικειμένων μικρής κλίμακας σε πινακίδα 50χ70cm
Μέρος Δ – Διορθώσεις κυλινδρικών αντικειμένων
Λέξεις κλειδιά: σύνθεση αντικειμένων μικρής κλίμακας, table top-hand held
Μέρος Α- Θεωρία στοιχείων σύνθεσης πολλαπλών αντικειμένων σε πινακίδα ιδεασμού
Μέρος Β- Θεωρία: Ανάλυση της μεταφοράς μετρήσεων βασικού κυλινδρικού αντικειμένου στο χαρτί
Μέρος Γ - Παρατηρήσεις και υποδείξεις κατά τη διάρκεια εξάσκησης σχεδίου σύνθεσης κυλινδρικών αντικειμένων στον πίνακα
Λέξεις κλειδιά: σύνθεση πολλαπλών αντικειμένων, ιδεασμος
Μέρος A- Διορθώσεις βασικών μονών κυλινδρικών αντικειμένων
Μέρος Β- Διόρθωση σχεδίου εξάσκησης (2 γλαστρών)
Μέρος Γ - Διόρθωση σχεδίου εξάσκησης κυλινδρικού δοχείου
Λέξεις κλειδιά: διορθώσεις, κυλινδρικά αντικείμενα
Μέρος Α- Γενικές παρατηρήσεις: Τι είναι η βελόνα, γιατί σχεδιάζουμε με αυτή, μεταφορά αναλογίων και σύνθεση.
Μέρος Β- Ειδικές συνθήκες χώρου και σχεδιαστή ως προς τα αντικείμενα που αντιγράφονται από παρατήρηση
Μέρος Γ-Ειδικό παράδειγμα: Εφαρμογή θεωρίας μετρήσεων με βελόνα από παρατήρηση πάνω σε αγαλματίδιο φιγούρας μικρής κλίμακας
Λέξεις κλειδιά: παρατήρηση, ελεύθερο σχέδιο
Steady Picture of my Life model
Λέξεις κλειδιά: σχέδιο επίδειξης μετρήσεων, ολόσωμη φιγούρα
Μέρος Α – Θεωρία μέτρησης αγαλματίδιου φιγούρας. Μετρήσεις σε κάθετο- οριζόντιο άξονα και διαγώνιες κλίσεις.
Μέρος Β – Πολλαπλά παραδείγματα εφαρμογής μέτρησης σε σκίτσα φιγούρας μικρής κλίμακας.
Μέρος Γ- Διορθώσεις σχεδίων πρακτικής της ανθρώπινης φιγούρας αγαλματίδιου.
Λέξεις κλειδιά: επίδειξη και εφαρμογή θεωρίας, αγαλματίδιο ανθρώπινης φιγούρας μικρής κλίμακας
1. Θεωρία: μέτρηση με βελόνα
2. Πρακτική άσκηση: διορθώσεις σχεδίων εξάσκησης φοιτητών σε κυλινδρικά αντικειμένων ενός μπουκαλιού
Λέξεις κλειδιά: πολλαπλές μετρήσεις, μπουκάλι
Μέρος Α - Ανάλυση φυσικών αντικειμένων με λαβές
Μέρος Β – Θεωρία σύνθεσης αντικειμένων με λαβές σε οριζόντια πινακίδα 50χ70cm
Μέρος Γ – Επιμέρους ανάλυση ενός κυλινδρικού αντικειμένου με λαβή
Μέρος Δ – Συνέχεια σύνθεσης
Λέξεις κλειδιά: σκίτσα, αντικειμένα με χειρολαβές
Μεμονωμένα αντικείμενα, πινακίδες, βασικοί όγκοι, γενική μορφολογία.
Ανάλυση φόρμας και όγκου.
Λέξεις κλειδιά: Υλικά, τεχνοτροπίες σκίτσων και σχεδίων βιομηχανικού σχεδιασμού
Μέρος Α _ Διόρθωση σχεδίου εξάσκησης σύνθεσης μπουκαλιών σε πινακίδα 50χ70cm.
Μέρος Β – Διόρθωση σχεδίου εξάσκησης ενός μπουκαλιού – Όγκου Πεπλατυσμένου παραλληλεπιπέδου με αφαίρεση.
Μέρος Γ – Επίδειξη σχεδίου αντικειμένων κατηγορίας κυλινδρικού με καμπύλες.
Λέξεις κλειδιά: Διορθώσεις σχεδίων εξάσκησής, συνθέση κυλινδρικών δοχείων
Διορθώσεις εργασίων.
Λέξεις κλειδιά: Διορθώσεις σχεδίων εξάσκησής, συνθέση κυλινδρικών δοχείων με λαβές
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 7435
Αρ. Προβολών : 31687