Ειδικά θέματα πληροφορικής κινηματογραφίας
Panagiotis Kyriakoulakos
Το περιεχόμενο του μαθήματος εισάγει το φοιτητή σε θέματα επιστημονικής απεικόνισης (δυναμικά συστήματα προσομοίωσης, αρχαιολογικές αναπαραστάσεις, γενετικοί αλγόριθμοι για γραφικά, κλπ) και σε ειδικά θέματα ψηφιακής εικόνας για κινηματογραφικές εφαρμογές (ειδικά εφέ, οθόνες μεγάλων διαστάσεων, πάρκα ψυχαγωγίας, κλπ). Το μάθημα αυτό εισάγει τους φοιτητές σε επιστημονικές περιοχές στις οποίες είναι δυνατόν να δοθούν διπλωματικές εργασίες βασισμένες στα μαθήματα της πληροφορικής κινηματογραφίας, εικονικής πραγματικότητας και σχεδίασης παιχνιδιών.
ΛιγότεραΤο περιεχόμενο του μαθήματος εισάγει το φοιτητή σε θέματα επιστημονικής απεικόνισης (δυναμικά συστήματα προσομοίωσης, αρχαιολογικές αναπαραστάσεις, γενετικοί αλγόριθμοι για γραφικά, κλπ) και σε ειδικά θέματα ψηφιακής εικόνας για κινηματογραφικές εφαρμογές (ειδικά εφέ, οθόνες μεγάλων διαστάσεων, πάρκα ψυχαγωγίας, κλπ). Το μάθημα αυτό εισάγει τους φοιτητές σε επιστημονικές περιοχές στις οποίες είναι δυνατόν να δοθούν διπλωματικές εργασίες βασισμένες στα μαθήματα της πληροφορικής κινηματογραφίας, εικονικής πραγματικότητας και σχεδίασης παιχνιδιών.
Το περιεχόμενο του μαθήματος εισάγει το φοιτητή σε θέματα επιστημονικής απεικόνισης (δυναμικά συστήματα προσομοίωσης, αρχαιολογικές αναπαραστάσεις, γενετικοί αλγόριθμοι για γραφικά, κλπ) και σε ειδικά θέματα ψηφιακής εικόνας για κινηματογραφικές εφαρμογές (ειδικά εφέ, οθόνες μεγάλων διαστάσεων, πάρκα ψυχαγωγίας, κλπ). Το μάθημα αυτό εισάγει τους φοιτητές σε επιστημονικές περιοχές στις οποίες είναι δυνατόν να δοθούν διπλωματικές εργασίες βασισμένες στα μαθήματα της πληροφορικής κινηματογραφίας, εικονικής πραγματικότητας και σχεδίασης παιχνιδιών.