Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Michael Vidalis

Περιγραφή

Ο έντονος ανταγωνισμός στις παγκόσμιες πλέον αγορές, η εισαγωγή και διάδοση προϊόντων με μικρό κύκλο ζωής σε συνδυασμό με τις αυξημένες προσδοκίες των σημερινών καταναλωτών υποχρεώνουν τις εταιρείες να επικεντρώσουν την προσοχή τους όχι μόνο στις εσωτερικές τους λειτουργίες αλλά και στις διαδικασίες των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων ή αλλιώς στις διαδικασίες της εφοδιαστικής τους αλυσίδας. Οι παραπάνω λόγοι, σε συνδυασμό με τη συνεχή πρόοδο στους τομείς των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και των μεταφορών συνιστούν τα βασικά κίνητρα της συνεχούς εξέλιξης της εφοδιαστικής αλυσίδας και των τεχνικών διαχείρισής της.

Ο ανταγωνισμός ωθεί τις εταιρείες στο να αναλύουν και να βελτιώνουν τις εφοδιαστικές τους αλυσίδες. Η μάχη για την επικράτηση δεν γίνεται πλέον μεταξύ επιχειρήσεων αλλά μεταξύ εφοδιαστικών αλυσίδων. Η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας (Εφοδιαστική, Supply Chain Management ή Logistics) αποτελεί ένα σχετικά νέο τρόπο αντίληψης και αντιμετώπισης των προβλημάτων της διοίκησης,

Περισσότερα  
Προστατεύονται όλα τα δικαιώματα

Ημερολόγιο