Ψηφιακά Μέσα και Αισθήσεις
Nikos Bubaris-Angeliki Chrysanthi
Στο μάθημα αυτό δημιουργούμε περιεχόμενο και ιστορίες με ψηφιακές τεχνολογίες και τοποθεσιακά μέσα (locative media), φέρονοντας τις αισθήσεις στο επίκεντρο της όλης διαδικασίας.
Προς αυτή την κατεύθυνηση κομβικό ρόλο παίζει η πολυαισθητηριακή συνθήκη του περπατήματος:
α) στη δημιουργία αισθητηριακών δεδομένων κατά την αλληλεπίδρασή μας με την πόλη,
β) στον εμπλουτισμό και μετασχηματισμό των δεδομένων σε χωρικές/τοποθεσιακές αφηγήσεις με τη χρήση κειμένων, ήχων και εικόνων,
γ) στις πρακτικές χαρτογράφησης αυτών των αφηγήσεων με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών και κινητών συσκευών.
Το μάθημα βασίζεται στην έρευνα, στον πειραματισμό, στην αλληλεπίδραση και στη δημιουργία που αναπτύσσονται κατά την παραγωγή συγκεκριμένων δράσεων, έργων, πρότζεκτ. Το ακριβές περιεχόμενο, ο τρόπος δημιουργίας και η οργάνωση τους συγκεκριμενοποιούνται μέσα από τη δημιουργική συνεργασία των φοιτητών και των φοιτητριών, κατά την εξέλιξη του μαθήματος.
--------------------------------
Για να δείτε πρότζεκτ που πραγματοποιήθηκαν τα προηγούμενα έτη, κάντε κλικ εδώ εδώ εδώ
Μπορείτε να διαβάσετε τα δύο εισαγωγικά κείμενα "Περιπατητικά Τοποθεσιακά Μέσα" και "Τοποθεσιακές Αφηγήσεις", εδώ και εδώ.
-------------------------------------
Η αξιολόγηση των φοιτητών/τριών στο χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025, γίνεται
Α. με την ατομική εργασία "Περπατώντας" (4 μονάδες)
Β. με τη δημιουργία ψηφιακής χωρικής αφήγησης σε audio walk ή videowalk ή στο ArcGis Story maps (6 μονάδες). Η εργασία αυτή μπορεί να είνai ατομική ή ομαδική (έως 3 άτομα).
Περισσότερες πληροφορίες για τις εργασίες μπορείτε να βρείτε στην "Εισαγωγική Παρουσίαση" και στα σχετικά αρχεία στα "Έγγραφα".
Λιγότερα
Στο μάθημα αυτό δημιουργούμε περιεχόμενο και ιστορίες με ψηφιακές τεχνολογίες και τοποθεσιακά μέσα (locative media), φέρονοντας τις αισθήσεις στο επίκεντρο της όλης διαδικασίας.
Προς αυτή την κατεύθυνηση κομβικό ρόλο παίζει η πολυαισθητηριακή συνθήκη του περπατήματος:
α) στη δημιουργία αισθητηριακών δεδομένων κατά την αλληλεπίδρασή μας με την πόλη,
β) στον εμπλουτισμό και μετασχηματισμό των δεδομένων σε χωρικές/τοποθεσιακές αφηγήσεις με τη χρήση κειμένων, ήχων και εικόνων,
γ) στις πρακτικές χαρτογράφησης αυτών των αφηγήσεων με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών και κινητών συσκευών.
Το μάθημα βασίζεται στην έρευνα, στον πειραματισμό, στην αλληλεπίδραση και στη δημιουργία που αναπτύσσονται κατά την παραγωγή συγκεκριμένων δράσεων, έργων, πρότζεκτ. Το ακριβές περιεχόμενο, ο τρόπος δημιουργίας και η οργάνωση τους συγκεκριμενοποιούνται μέσα από τη δημιουργική συνεργασία των φοιτητών και των φοιτητριών, κατά την εξέλιξη του μαθήματος.
--------------------------------
Για να δείτε πρότζεκτ π
Στο μάθημα αυτό δημιουργούμε περιεχόμενο και ιστορίες με ψηφιακές τεχνολογίες και τοποθεσιακά μέσα (locative media), φέρονοντας τις αισθήσεις στο επίκεντρο της όλης διαδικασίας.
Προς αυτή την κατεύθυνηση κομβικό ρόλο παίζει η πολυαισθητηριακή συνθήκη του περπατήματος:
α) στη δημιουργία αισθητηριακών δεδομένων κατά την αλληλεπίδρασή μας με την πόλη,
β) στον εμπλουτισμό και μετασχηματισμό των δεδομένων σε χωρικές/τοποθεσιακές αφηγήσεις με τη χρήση κειμένων, ήχων και εικόνων,
γ) στις πρακτικές χαρτογράφησης αυτών των αφηγήσεων με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών και κινητών συσκευών.
Το μάθημα βασίζεται στην έρευνα, στον πειραματισμό, στην αλληλεπίδραση και στη δημιουργία που αναπτύσσονται κατά την παραγωγή συγκεκριμένων δράσεων, έργων, πρότζεκτ. Το ακριβές περιεχόμενο, ο τρόπος δημιουργίας και η οργάνωση τους συγκεκριμενοποιούνται μέσα από τη δημιουργική συνεργασία των φοιτητών και των φοιτητριών, κατά την εξέλιξη του μαθήματος.
--------------------------------
Για να δείτε πρότζεκτ π