Λόλα, να ένα Μήλο

Το μουσείο από τα πρώτα του βήματα θεωρήθηκε και θεωρείται ακόμη ένας χώρος που προσφέρει
γνώση. Κατά συνέπεια, στο πλαίσιο μιας κοινωνίας και μιας ιστορικής συγκυρίας, λειτουργεί παράλληλα
με άλλους επίσημους ή ανεπίσημους, τυπικούς ή άτυπους εκπαιδευτικούς μηχανισμούς. Σε τι μοιάζει και
σε τι διαφέρει το μουσείο από το σχολείο; Ποια είναι η σχέση μεταξύ τους και πώς εξελίχθηκε; Ποιες
είναι οι γενικές αρχές που διέπουν τις διαδικασίες της μάθησης; Ποιοι είναι οι μηχανισμοί συγκρότησης
της γνώσης σε ένα μουσειακό περιβάλλον και πώς θα μπορούσαν να είναι στο μέλλον;

3.pdf
"Λόλα, να ένα μήλο!" (Α)

Το μουσείο από τα πρώτα του βήματα θεωρήθηκε και θεωρείται ακόμη ένας χώρος που προσφέρει γνώση. Κατά συνέπεια, στο πλαίσιο μιας κοινωνίας και μιας ιστορικής συγκυρίας, λειτουργεί παράλληλα με άλλους επίσημους ή ανεπίσημους, τυπικούς ή άτυπους εκπαιδευτικούς μηχανισμούς. Σε τι μοιάζει και σε τι διαφέρει το μουσείο από το σχολείο; Ποια είναι η σχέση μεταξύ τους και πώς εξελίχθηκε; Ποιες είναι οι γενικές αρχές που διέπουν τις διαδικασίες της μάθησης; Ποιοι είναι οι μηχανισμοί συγκρότησης της γνώσης σε ένα μουσειακό περιβάλλον και πώς θα μπορούσαν να είναι στο μέλλον;

"Λόλα, να ένα μήλο!" (Β)

Το μουσείο από τα πρώτα του βήματα θεωρήθηκε και θεωρείται ακόμη ένας χώρος που προσφέρει γνώση. Κατά συνέπεια, στο πλαίσιο μιας κοινωνίας και μιας ιστορικής συγκυρίας, λειτουργεί παράλληλα με άλλους επίσημους ή ανεπίσημους, τυπικούς ή άτυπους εκπαιδευτικούς μηχανισμούς. Σε τι μοιάζει και σε τι διαφέρει το μουσείο από το σχολείο; Ποια είναι η σχέση μεταξύ τους και πώς εξελίχθηκε; Ποιες είναι οι γενικές αρχές που διέπουν τις διαδικασίες της μάθησης; Ποιοι είναι οι μηχανισμοί συγκρότησης της γνώσης σε ένα μουσειακό περιβάλλον και πώς θα μπορούσαν να είναι στο μέλλον;

"Λόλα, να ένα μήλο!" (Γ)

Το μουσείο από τα πρώτα του βήματα θεωρήθηκε και θεωρείται ακόμη ένας χώρος που προσφέρει γνώση. Κατά συνέπεια, στο πλαίσιο μιας κοινωνίας και μιας ιστορικής συγκυρίας, λειτουργεί παράλληλα με άλλους επίσημους ή ανεπίσημους, τυπικούς ή άτυπους εκπαιδευτικούς μηχανισμούς. Σε τι μοιάζει και σε τι διαφέρει το μουσείο από το σχολείο; Ποια είναι η σχέση μεταξύ τους και πώς εξελίχθηκε; Ποιες είναι οι γενικές αρχές που διέπουν τις διαδικασίες της μάθησης; Ποιοι είναι οι μηχανισμοί συγκρότησης της γνώσης σε ένα μουσειακό περιβάλλον και πώς θα μπορούσαν να είναι στο μέλλον;

"Λόλα, να ένα μήλο!" (Δ)

Το μουσείο από τα πρώτα του βήματα θεωρήθηκε και θεωρείται ακόμη ένας χώρος που προσφέρει γνώση. Κατά συνέπεια, στο πλαίσιο μιας κοινωνίας και μιας ιστορικής συγκυρίας, λειτουργεί παράλληλα με άλλους επίσημους ή ανεπίσημους, τυπικούς ή άτυπους εκπαιδευτικούς μηχανισμούς. Σε τι μοιάζει και σε τι διαφέρει το μουσείο από το σχολείο; Ποια είναι η σχέση μεταξύ τους και πώς εξελίχθηκε; Ποιες είναι οι γενικές αρχές που διέπουν τις διαδικασίες της μάθησης; Ποιοι είναι οι μηχανισμοί συγκρότησης της γνώσης σε ένα μουσειακό περιβάλλον και πώς θα μπορούσαν να είναι στο μέλλον;