Νέες τεχνολογίες, Παιδεία

Η θεωρία περιλαμβάνει: Νέες τεχνολογίες, LIDAR, IFSAR, IMU, GPS, UAS. Η τεχνολογία του Λίνταρ (Lidar), είδη. βασικές αρχές του Λίνταρ (Lidar). Το αδρανειακό σύστημα IMU, συνεργασία IMU/GPS. Προδιαγραφές τυπικού Λίνταρ. Χρήσεις δεδομένων λίνταρ. Μειονεκτήματα του λίνταρ. Βυθομετρικό λίνταρ. Υπάρχοντα συστήματα λίνταρ. Ραντάρ  απλού και συνθετικού διαφράγματος – συμβολομετρία. Μικροκυματικές φασματικές ζώνες. Μετατόπιση λόγω αναγλύφου.  ΠΑΙΔΕΙΑ για να χρησιμοποιείται η παρούσα γνώση σωστά. Πυθαγόρας – Γεωμετρική δομή του σύμπαντος. Φιλοσοφία και επιστήμες. Νους – βασικές συνιστώσες, μοντέλο του απόλυτα υγιούς νου (Πλάτωνος: Πολιτεία). Μοντέλο της παραδεκτά υγιούς νόησης του Αριστοτέλη και μοντέλο του ανθρώπινου λάθους. Παιδεία και εκπαίδευση. Ο χώρος της νόησης και το ανθρώπινο λάθος. Τα όρια του σωστού και του λάθους. Η ιδανική λειτουργία της νόησης όπως εκτιμάται ότι σχεδιάσθηκε από τη φύση. Η λειτουργία της νόησης των σημερινών ανθρώπων έχει αρνητική εξέλιξη (προκατάληψη). Η απόλυτα σωστή λειτουργία της φύσης. Η αθανασία των δημιουργημάτων της νόησης. Η λειτουργία του ανθρώπινου νου βασίζεται σε νευρώνες. Δημοκρατικοί θεσμοί, ελευθερία, δόλος, ειρήνη, αθάνατο, θνητό.

 

Το εργαστήριο περιλαμβάνει: Επαναλήψεις

 

Λέξεις κλειδιά: LIDAR, IFSAR, IMU, GPS, UAS, Βυθομετρικό λίνταρ, συνθετικού διάφραγμα, συμβολομετρία, μικροκύματα, παιδεία, λογική, επιθυμία, θυμός, ανθρώπινο λάθος, υγιής νόηση, δημοκρατικοί θεσμοί, ελευθερία, δόλος, ειρήνη, αθάνατο, θνητό.

13-NeesTexnologies-Paideia.pdf
Νέες τεχνολογίες, Παιδεία (Α)

Νέες τεχνολογίες, Παιδεία

Νέες τεχνολογίες, Παιδεία (Β)

Νέες τεχνολογίες, Παιδεία

Νέες τεχνολογίες, Παιδεία (Γ)

Νέες τεχνολογίες, Παιδεία

Νέες τεχνολογίες, Παιδεία (Δ)

Νέες τεχνολογίες, Παιδεία