Η θεωρία περιλαμβάνει: Νέες τεχνολογίες, LIDAR, IFSAR, IMU, GPS, UAS. Η τεχνολογία του Λίνταρ (Lidar), είδη. βασικές αρχές του Λίνταρ (Lidar). Το αδρανειακό σύστημα IMU, συνεργασία IMU/GPS. Προδιαγραφές τυπικού Λίνταρ. Χρήσεις δεδομένων λίνταρ. Μειονεκτήματα του λίνταρ. Βυθομετρικό λίνταρ. Υπάρχοντα συστήματα λίνταρ. Ραντάρ απλού και συνθετικού διαφράγματος – συμβολομετρία. Μικροκυματικές φασματικές ζώνες. Μετατόπιση λόγω αναγλύφου. ΠΑΙΔΕΙΑ για να χρησιμοποιείται η παρούσα γνώση σωστά. Πυθαγόρας – Γεωμετρική δομή του σύμπαντος. Φιλοσοφία και επιστήμες. Νους – βασικές συνιστώσες, μοντέλο του απόλυτα υγιούς νου (Πλάτωνος: Πολιτεία). Μοντέλο της παραδεκτά υγιούς νόησης του Αριστοτέλη και μοντέλο του ανθρώπινου λάθους. Παιδεία και εκπαίδευση. Ο χώρος της νόησης και το ανθρώπινο λάθος. Τα όρια του σωστού και του λάθους. Η ιδανική λειτουργία της νόησης όπως εκτιμάται ότι σχεδιάσθηκε από τη φύση. Η λειτουργία της νόησης των σημερινών ανθρώπων έχει αρνητική εξέλιξη (προκατάληψη). Η απόλυτα σωστή λειτουργία της φύσης. Η αθανασία των δημιουργημάτων της νόησης. Η λειτουργία του ανθρώπινου νου βασίζεται σε νευρώνες. Δημοκρατικοί θεσμοί, ελευθερία, δόλος, ειρήνη, αθάνατο, θνητό.
Το εργαστήριο περιλαμβάνει: Επαναλήψεις
Λέξεις κλειδιά: LIDAR, IFSAR, IMU, GPS, UAS, Βυθομετρικό λίνταρ, συνθετικού διάφραγμα, συμβολομετρία, μικροκύματα, παιδεία, λογική, επιθυμία, θυμός, ανθρώπινο λάθος, υγιής νόηση, δημοκρατικοί θεσμοί, ελευθερία, δόλος, ειρήνη, αθάνατο, θνητό.
13-NeesTexnologies-Paideia.pdf | ||
Νέες τεχνολογίες, Παιδεία (Α) Νέες τεχνολογίες, Παιδεία |
||
Νέες τεχνολογίες, Παιδεία (Β) Νέες τεχνολογίες, Παιδεία |
||
Νέες τεχνολογίες, Παιδεία (Γ) Νέες τεχνολογίες, Παιδεία |
||
Νέες τεχνολογίες, Παιδεία (Δ) Νέες τεχνολογίες, Παιδεία |