Υλικά, Τεχνικές & Μέσα Παρουσίασης - Material Techniques & Presentation Media Τετάρτη/Wed 13.00-16.00 ΑΙΘΟΥΣΑ/ROOM [Ι11], [Ι12] Εργαστήρια Βιομηχανικού Σχεδιασμού (Καζίνο) – ECTS 4 – ΔΙΔ. ΜΟΝΑΔΕΣ 3 - ΩΡΕΣ 3 – EE - ΕΑΡΙΝΟ -SPRING 2024) (9254 Course Code )
Aggeliki Brisnovali
Υλικά, Τεχνικές & Μέσα Παρουσίασης - Material Techniques & Presentation Media Τετάρτη- ΩΡΑ 13.00-16.00 ΑΙΘΟΥΣΑ [Ι11], [Ι12] Εργαστήρια Βιομηχανικού Σχεδιασμού (Καζίνο)
(9254 Course Code – ECTS 4 – ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ 3 - ΩΡΕΣ 3 – EE - ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2024)
Angela Brisnovali - Αγγελική Μπρισνόβαλη
Σχεδιαστικά πρότζεκτ βασισμένα στον πειραματισμό στη βάση ανάλογης θεωρίας & πρακτικών εφαρμογών:
Εφαρμογές βασισμένες στην εννοιολογική έρευνα, την θεωρία και τον πειραματισμό, με έμφαση στη διερεύνηση διαφορετικών μεταξύ τους υλικών και σε χειροτεχνικές πρακτικές (craft practices) καθώς και τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων και το συνδυασμό τους με τα σύγχρονα μέσα. Μία υβριδική εννοιολογική και συμφραζόμενη του περιεχομένου προσέγγιση με τη συλλογή δεδομένων και τη δυνατότητα δημιουργίας νέων συστημάτων συσχετισμών και νέες ερμηνείας τους.
Το μάθημα διεξάγεται στην Αγγλική στην περίπτωση που παρακολουθείται από έναν ή περισσότερους φοιτητές Erasmus.
Το μάθημα, είναι ένα «διαθεματικό εργαστήριο», όπου εβδομαδιαία διεξάγονται ατομικές ασκήσεις καθώς και παρουσίαση διαλέξεων της διδάσκουσας και προσκεκλημένων ομιλητών, στοχεύοντας στην ολοκλήρωση ενός τελικού πρότζεκτ (ατομικό ή ομαδικό). Γίνονται συχνές παρουσιάσεις προόδου όλων των πρότζεκτ. Δίνεται έμφαση στο πειραματισμό και το δημιουργικό συνδυασμό χρήσης αναλογικών τεχνικών και ψηφιακών μέσων. Η ανάπτυξη των εργασιών εστιάζει στην επαρκώς τεκμηριωμένη εννοιολογική και θεωρητική επεξεργασία των ιδεών σας όπως αυτή θα παρουσιάζει την έρευνα, και θα υλοποιείται στα πλαίσια της πρακτικής εφαρμογής στο έργο σας. Είναι απαραίτητη η δια ζώσης εβδομαδιαία παρακολούθηση των διαλέξεων και της πρακτικής του μαθήματος, καθώς και η κριτική συνεισφορά σας στις παρουσιάσεις.
Σε κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις θα είναι δυνατή η μερική κατάθεση εργασιών μέσω e-class χωρίς φυσική παρουσία.
Την πρόοδο των εργασιών του μαθήματος, υποστηρίζουν Σεμινάρια, Κριτικές εργασιών και Εργαστήρια από προσκεκλημένους/νες επισκέπτες σχεδιαστές και καθηγητές/ήτριες/ με το πρόγραμμα ακαδημαϊκών ανταλλαγών Erasmus+, και θα διεξαχθούν διαδικτυακά ή στο εργαστήριο, όπου και είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία και συμμετοχή σας καθώς οι συναντήσεις και οι ανταλλαγές αυτές αποτελούν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας του μαθήματος - η δε απουσία φοιτητικού δυναμικού από αυτές, προκαλεί δυσάρεστη εντύπωση στους επισκέπτες και ενδέχεται να επηρεάζει αρνητικά το τελικό αποτέλεσμα των εργασιών σας.
Στο θεωρητικό σκέλος του μαθήματος οι φοιτήτριες/ές είναι υπεύθυνοι για την εισήγηση κειμένων, εικόνων, αντικειμένων και δράσεων (π.χ. σχετικά με performance, design projects, φιλμ) στο πλαίσιο της έρευνάς τους. Στο εργαστηριακό μέρος, οι φοιτήτριες/ές διερευνούν διάφορα υλικά, τεχνικές και μεθόδους εφαρμογής τους, στο σχεδιασμό 2D, 3D και 4D αντικειμένων και δράσεων. Η διερεύνηση αποτελεσμάτων και στους δύο τομείς, αξιολογείται συλλογικά με κριτική ανάλυση και σε σεμιναριακό πλαίσιο, ως προς την αισθητική μορφή και το σημασιολογικό τους περιεχόμενο και με την ίση συνεισφορά όλων των μελών του μαθήματος.
Πρόθεση του μαθήματος είναι να αναδείξει τα εννοιολογικά φορτία διαφόρων κειμένων, εικόνων, αντικειμένων, υλικών και δράσεων διαθέσιμων στα πρότζεκτ, εφαρμόζοντας μία έντονη κριτική θεώρησή τους με σκοπό να πετύχει, τη βέλτιστη άρθρωση δημιουργικών και αναπάντεχων συνδυασμών, ως προς τη μορφή, το νόημα και το σκοπό χρήσης τους στο κάθε μικρό-ατομικό και τελικό ατομικό/ομαδικό πρότζεκτ.
Για το λόγο αυτό οι φοιτήτριες/τές, επιλέγουν να εργαστούν ατομικά ή αυτόνομα συγκροτούν ομάδες (2-4 ατόμων), οι οποίες επεξεργάζονται σχεδιαστικά, πιθανά σενάρια δράσης, για την τελική εργασία σε πολλαπλούς τομείς εφαρμογής, με έμφαση σε μια πειραματικά ανοικτή ή ολοκληρωμένη πρόταση περιεχομένου και παρουσίασης.
Το μάθημα βασίζεται στην διερευνητική μέθοδο “loosely structured or ill-posed problem-solving methodology”. (Open-ended or loosely structured problems (solving), are those with many or unknown solutions rather than one correct answer. These types of problems require the ability to apply a variety of strategies and knowledge to find a solution).
Οι συμμετέχουσες/οντες, καθοδηγούνται από την διδάσκουσα του μαθήματος Α. Μπρισνόβαλη η οποία είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό του μαθήματος και το διαφορετικό του περιεχόμενο σε κάθε Ακαδημαϊκό έτος.
Οι προσκεκλημένοι Ακαδημαϊκοί/Καλλιτέχνες επίσης από τον τομέα του/της ο καθένας/μία, καθοδηγούν τις/τους φοιτήτριες/ές ως προς την καταλληλόλητα των υλικών, των συνδέσμων των μορφών, και την δυνατότητα ανάπτυξής νοήματος μέσα από αυτά. Η διαδικασία βασίζεται στις δομικά ενσωματωμένες, αρχές της νοηματικής τέχνης, έτσι ώστε η/ο χρήστης ή το κοινό να προκαλείται σε νοητική συμμετοχή- αντλώντας προσωπικό νόημα μέσα από την διάδραση τους με το προτεινόμενο ή παραγόμενο αντικείμενο ή δράση.
Οι παραπάνω περιγραφές, εκφράζουν τον σκοπό του μαθήματος όπου έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη μίας κριτικής οπτικής, με τη δυναμική εφαρμογής της σε πολλαπλά πεδία δράσης και λήψης αποφάσεων, ενώ οι συμμετέχουσες/οντες καθοδηγούνται στην ανάπτυξη ενός δικού τους πρότζεκτ από τη σύλληψη της ιδέας, στην πρόταση έως και την τελική δημιουργία – κατασκευή, παραγωγή ή εφαρμογή.
Άλλοι στόχοι του μαθήματος είναι η ανάπτυξη νέων και αναπάντεχων εργασιών, η βελτίωση παλαιότερων πρότζεκτ καθώς και η ανάπτυξη ενός φακέλου ατομικών εργασιών και η άρθρωσή του σε αναλογικό ή ψηφιακό αντικείμενο ή και παρουσίαση.
Σημείωση: Οι εργασίες είναι θεματικά ελεύθερες καθώς και τα μέσα εκτέλεσης τους είναι ανεξάρτητα επιλεγμένα από τις/τους συμμετέχουσες/οντες. Η χρήση μικρών ηλεκτρικών εργαλείων, πολλαπλών υλικών κατασκευής φυσικών αντικειμένων και προγραμμάτων όπως Illustrator, Corel, Flash Macromedia, Director, Photoshop, Cad κτλ., η χρήση επίσης της φωτογραφίας, του ήχου, video, περφόρμανς και εκτυπωτικών μεθόδων είναι μερικά από τα απαραίτητα μέσα που χειρίζεστε σε αυτό το μάθημα.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Material Techniques & Presentation Media - ANGELA BRISNOVALI
Wednesday - Time 13.00 - 16.00 - Room: [Ι11], [Ι12] INDUSTRIAL DESIGN LABS (Casino)
(9254 Course Code – ECTS 4 – Teaching Credits 3 - Hours 3 – ELECTIVE- SPRING SEMESTER 2024)
Theory & Practice-based Design Projects: with an emphasis on researching and recombining the conceptual basis, and the theories around a variety of materials and craft practices, as well as the use of new technological tools and methods. Α hybrid, conceptual and contextual, approach based on the collection of data and the possibility of creating new pathways of connections and new interpretations for them.
It is an interdisciplinary course with weekly exercises and personal and/or group research & progress presentations of your projects. Emphasis is given to the combined use of analog and digital media. The work produced is based on the conceptual development and elaboration of works through theoretical documentation and their practical application during presentation reports, at the studio. The in-person weekly participation in class is mandatory. However, in some instances, students are allowed to submit work for criticism via e-class, if they are unable to appear in person.
Student Projects are supported by seminars, lectures, and/or workshops conducted in class by invited Designers and Faculty via the Erasmus+ Exchange Program hosted by this course, where in-person student participation is mandatory – failure to physically attend these sessions could result in poor progress at the final project outcome.
In the theoretical module, students are responsible for the presentation of texts, images, objects, and actions (e.g., for performance, design projects, and film) in the context of their research. In the laboratory part of the course, students explore various materials, techniques, methods, and their applications, in the design of 2D, 3D, and 4D objects and actions. The resulting outcomes from both areas of theory and practice are evaluated with equal contribution by all participants in class, in a seminar format implementing critical analysis, in terms of their aesthetic form and semantic content.
The course aims to highlight the conceptual loads of various extracted texts, images, objects, materials, methods, and actions available to the project, exploring vigorous critical considerations to achieve optimal articulation of various and unexpected combinations, in terms of form, meaning, and purpose concerning both the works of small-individual and larger group projects. For their final project students select a theme to work alone or independently form groups (of 2-4 people), where they develop designs of possible-action scenarios, aimed at multiple application areas, emphasizing presenting experimental and open-ended proposals. The course adheres to a “loosely structured or ill-posed problem-solving methodology”. (Open-ended or loosely structured problems (solving), are those with many or unknown solutions rather than one correct answer. These types of problems require the ability to apply a variety of strategies and knowledge to find a solution.)
Participating students are guided and supported by Professor Angela Brisnovali, (who is responsible for the different content and design of the course every year) and by visiting academic & artist guests: each from their area of expertise will guide parts of the projects as to the suitability of the materials, links, and forms and their meaning and development. The process is based on the structurally integrated, principles of conceptual art, aiming to provoke the user's or the public's mental participation in their interaction with the produced object or proposed action.
The above descriptions express the purpose of the course where the emphasis is placed on the development of a critical outlook, and its dynamic application in various fields, while students learn how to develop a project of their own from concept to research, proposal, and fabrication or implementation.
Other goals of the course include the development of new works, the improvement of old projects, as well as the development of a portfolio (for students interested), and its articulation in an analog or digital object or presentation.
The assignments are thematically free, and the means of their execution are independently chosen by the students. The use of small power tools, multiple materials, analog techniques, and computer programs such as Illustrator, Corel, Flash Macromedia, Director, Photoshop, Cad, etc., as well as the use of photography, audio, moving image, performance, and printing methods, are some of the tools that the students can utilize in this course.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ HUMAN RESOURCES
Αγγελική Μπρισνόβαλη ΕΕΠ "Σχέδιο-Χρώμα" - Angela Brisnovali EEP "Color & Drawing Lab"
Bachelor of Fine Arts (BFA- Ζωγραφική & BFA /Minor-Ιστορία Τέχνης)
Pratt Institute-Department of Art & Design, New York
Μasters in Fine Arts (ΜFA-Συνδιαζόμενα Μέσα/Combined Media)
Hunter College-Department of Fine Arts, New York
Whitney Museum Of American Art, Independent Study Program (Studio Program - Fellowship)
Columbia University, New York-USA The Program in Hellenic Studies (Invited Independent Research Fellow)
AUB University, Beirut - Lebanon Fine Arts Department (International Teaching Fellow Erasmus+)
ICESI University, Cali, Columbia School of Education (International Teaching Fellow Erasmus+)
SM Institute Arts Design & Technology Program of New Humanities & Design (International Teaching Fellow Erasmus+)
University of Torun Fine Arts Department (International Teaching Fellow Erasmus)
ΛιγότεραΥλικά, Τεχνικές & Μέσα Παρουσίασης - Material Techniques & Presentation Media Τετάρτη- ΩΡΑ 13.00-16.00 ΑΙΘΟΥΣΑ [Ι11], [Ι12] Εργαστήρια Βιομηχανικού Σχεδιασμού (Καζίνο)
(9254 Course Code – ECTS 4 – ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ 3 - ΩΡΕΣ 3 – EE - ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2024)
Angela Brisnovali - Αγγελική Μπρισνόβαλη
Σχεδιαστικά πρότζεκτ βασισμένα στον πειραματισμό στη βάση ανάλογης θεωρίας & πρακτικών εφαρμογών:
Εφαρμογές βασισμένες στην εννοιολογική έρευνα, την θεωρία και τον πειραματισμό, με έμφαση στη διερεύνηση διαφορετικών μεταξύ τους υλικών και σε χειροτεχνικές πρακτικές (craft practices) καθώς και τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων και το συνδυασμό τους με τα σύγχρονα μέσα. Μία υβριδική εννοιολογική και συμφραζόμενη του περιεχομένου προσέγγιση με τη συλλογή δεδομένων και τη δυνατότητα δημιουργίας νέων συστημάτων συσχετισμών και νέες ερμηνείας τους.
Το μάθημα διεξάγεται στην Αγγλική στην περίπτωση που παρακολουθείται από έναν ή περισσότερους φοιτητές Erasmus.
Το μάθημα, εί
Υλικά, Τεχνικές & Μέσα Παρουσίασης - Material Techniques & Presentation Media Τετάρτη- ΩΡΑ 13.00-16.00 ΑΙΘΟΥΣΑ [Ι11], [Ι12] Εργαστήρια Βιομηχανικού Σχεδιασμού (Καζίνο)
(9254 Course Code – ECTS 4 – ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ 3 - ΩΡΕΣ 3 – EE - ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2024)
Angela Brisnovali - Αγγελική Μπρισνόβαλη
Σχεδιαστικά πρότζεκτ βασισμένα στον πειραματισμό στη βάση ανάλογης θεωρίας & πρακτικών εφαρμογών:
Εφαρμογές βασισμένες στην εννοιολογική έρευνα, την θεωρία και τον πειραματισμό, με έμφαση στη διερεύνηση διαφορετικών μεταξύ τους υλικών και σε χειροτεχνικές πρακτικές (craft practices) καθώς και τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων και το συνδυασμό τους με τα σύγχρονα μέσα. Μία υβριδική εννοιολογική και συμφραζόμενη του περιεχομένου προσέγγιση με τη συλλογή δεδομένων και τη δυνατότητα δημιουργίας νέων συστημάτων συσχετισμών και νέες ερμηνείας τους.
Το μάθημα διεξάγεται στην Αγγλική στην περίπτωση που παρακολουθείται από έναν ή περισσότερους φοιτητές Erasmus.
Το μάθημα, εί